
LEERDAM - In 2017 werd het schildersbedrijf namelijk met een 9,7 gemiddeld gewaardeerd door zijn klanten. Het bedrijf is hierdoor de best gewaardeerde schilder in de regio Midden-Nederland van Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder.
De zogeheten Klanttevredenheid Awards zijn in het leven geroepen om de kwaliteit en de service van de 450 aangesloten vakschilders te waarborgen en te controleren. De klanten van een erkend Betere Schilder weten duidelijk waar ze aan toe zijn en kunnen na het opgeleverde schilderwerk heel gemakkelijk en online een gedetailleerde beoordeling geven van het werk. Op basis van deze beoordelingen is de ranglijst opgemaakt.
De klanttevredenheidsenquêtes worden afgenomen door het gerenommeerde Klantenvertellen, dat voor meer dan 12.000 bedrijven reviews afneemt en nauw samenwerkt met Google.
Alléén schildersbedrijven die voldoen aan verschillende strenge kwaliteitsnormen worden toegelaten tot de kwaliteitsorganisatie. De Betere Schilder stimuleert de leden telkens weer om professioneel en gedreven het werk uit te voeren. Deze prijs geeft de winnaars de bevestiging dat ook de klanten overtuigd zijn van de geleverde service en kwaliteit. “Ik ben dan ook zeer vereerd dat ook mijn klanten het werk zo enorm waarderen,” aldus de trotse prijswinnaar.